Thursday, October 14, 2010

Amah-dependent

Nama meh penyadi ti pengidup makin ari makin buruk,lesa ngereja pengawa ba rumah,besapu,nerika gari,berapi,etc.?? Ba iya, kawan aku siko,bai tudah tuai ke  nyu abis runding jalai ngiga duit,iya alu nguji pengawa supply amah doing general house cleaning. Baka bisnes bukai,mula-mula laban urang bedau nemu, bisi slow mimit. Diatu laban perintah Indonesia ke bisi nagang bala gawa ngagai menua kitai,bisnes kawan aku mujur amat. Tak bedering belama handfon tudah tuai laban urang ke bepinta ke amah nuchi rumah sida. Berebut urang minta amah nuchi rumah.
Ti baka aku,pengawa nerika baju meh utai paling enda di kerindu. Siti agi iya nya,ngelap ceremin jendela. Iya ke berapi nya,nitih ke mood. Dua minggu tu laban anak aku ke laki Nico bisi kemisi ditu,tak jarang endar dapur berasap. Di panduk aku lauk,iya nyu ka makai "kueh chap, bubur,nasi lelapan" dan sebagai nya. Nyu enda dempa ga lauk ke udah di panduk,nyu nurut utai ke ka dempa iya. Nya meh sida pala agung belama di anjung.
Akai!,nyu ngelansat  ngereja pengawa rumah. Nasib ga bisi kaban aku siko gawa ke aku. Udah lama tudah tuai gawa enggau aku.Sama umur kami dua tang iya agi kuat gawa. Nama pengawa ke enda alah iya,aku nampung.

What & how would life be without the maid/amah doing all the petty household chores? Of late,we have become so dependent on maids/amah. A friend who is doing the house cleaning business says business is so good that she cannot cope. Every few minutes her handphone would ring from people requiring her to send maids to clean their houses.  It is good in a way not doing the housework on our own;we help the maids/amah to earn some money. We need their service & they need  money,so it's a WIN - WIN situation,right?

No comments:

Post a Comment