Sunday, October 17, 2010

Pengawa seminggu tu......

 2 kali seminggu tu kena saman laban illegal parking setegal makan punya pasal. Iya ke dulu agi kena ari 5 malam,parking seberai Open Air Market laban ka makai bubur,mee & manu.
The 2nd one pagi tadi laban ke ka makai cendol & rojak. Anang sengapa parking kitai diatu,maioh traffik polis meronda.Nyau RM60/- seminggu tu........ulih kena 2 kali  breakfast ba kedai kopi 2020. Tu nganti kaban ke bisi sinu meda,mai ngirup kopi minggu tu. :-)
apai & indai begambar enggau anak bujang sebedau mupuk ke airport
Ngerajin kediri ngaga kek.Agi ingat kelia ti mak aku ngaga kek,siti kek endang bisi di engkah ba tin butter ngambi ke enda ngachau the main cake. 
 Buah petai goreng sambal ikan pusu/bilis..sedap!

Ngalih ari tadi belajar ngena fon Dapeng T2000,besemaya enggau tutor hfon di KFC,Emart.
 Lama dah meli fon tu tang bedau nemu ngena,nyu nganti kaban siko ngadu ke setting,nya baru ulih di kena. Kira ke baka iPhone ke di begau ke urang diatu meh nya;di kirum aku ba kaban ke bisi ke Batam. Rega pama diri,nyu berjuta..juta rupiah. Manah ga,ulih meda utai ke di kerindu ba internet.

Laban dapur lama amat enda berasap ketegal selalu makai ngagai Open Air Market, makai bubur,mee & steam chicken,lemai tadi laki Sebugey alu ngasuh manduk buah petai ke di beli kena ari 5 tu tadi ba tamu Sarberkas. Apuuuu!Kenyang makai...Asi baka ke cun di tikau nadai tepangai,,alu ngagai digestive system.
Anak bujang aku udah pulai pagi tadi to begin another semester. Semadi gamal pulai....

Nya cerita aku sekali tu.....................

1 comment:

  1. Nemu amai aku asai ati Nico dia :( Lembau amat nyingkang. Kalau saya sudah banjir itu airport.

    ReplyDelete