Tuesday, October 12, 2010

Pantang

Gambar Hiasan di ambi aku ari album Dayang Laing.

Kena weekend tu tadi di Miri ditu bisi pengawa betattoo ba dewan suarah bala,enti enda salah aku. Aku nyu gelesi diri meda gambar2 ke peda aku ba album kawan aku,Dayang Laing...meda bala sida ke benong di pantang/ukir urang. Nyilu ngenang!.Iya ke bisi ayan ba gambar di atas iya nya kena petunggal aku,Donny. (left). Ti maia aku bisi bepansa enggau iya,amat tak genarau pantang/ukir iya peda aku.Aduh! Naka meh pemedis nat diri ke di tattoo.

Tu nyu muka cerita maia aku & kawan aku ke bisi enggau betattoo ke eyebrows & lower eye-lids kelia...asai ke late 80's. Akai dai! Pedis pedis sepi aku..nyu beberapa kali aku ngasuh beautician nya ngetu laban enda tan. Beraie mata laban nat utai ngemedis nya. Seminggu udah nya tau ke sebulan udah nya,kami di asuh iya datai baru laban iya ka touch up. Aku lalu nadai mansang agi..nya eyebrow aku sepiak bisi pandak mimit.
 Bisi kaban aku siko nyu seminggu mata iya kembai bekau ke udah bepantang ba eyebrows & eyelids.
"Sigi asai kitai ka groovy Hong Kong."ko laki Sebugey laban ke tebal agi bala kawan cina ke betattoo maia nya.

Niang ini ke ngada ke indai aku bisi pantang ba tekuan/ lengan iya. Manah bungai ukir iya baka ke ngena gelang tudah niang ini suba & 3 iti dots antara tunjuk indu & tunjuk ukoi ba both hands.
Diatu nyu ukai sida ke laki aja  bepantang/beukir tang nyu maioh diri bala sida ke indu nitih pengawa sida ke laki bepantang.Ti bungai ukir nya manah enda ga malu mai sebelah tubuh sampai ke mati. Bisi kaban aku siko maya iya agi biak,enggau urang bepantang,diatu iya nyu dah tuai,nyu bisi malu iya ke ukir iya nya. Bendar iya ka muai ukir iya nya..nyu belaser-laser utai kena urang muai nya. Bisi nyau tang laban isi iya enda manah,nyu bekeloid(baka bekau abi kita betucuk/injection agi mit kelia).

Pilih manah manah bungai/ukir/pantang..............:-)

2 comments:

  1. Wai Sebugey, petunggal nn Donny nya, kaban aku nya. Sarinya bisi ku meda duai bini ba Parkson sama bisi pantang duai bini... aku enda ka bepantang enggau org, sayau ke kulit, enggai ke tuai ila, kulit nyau ngeriut, ngeriut magang gamal sida naga, sida beruang, bungai pantang kitai, nama penyadi ko Jingin? hahahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe cali mat sida sebugey ney bepantang ke bulu bansu tang enda tembu ketegal enda tan ngetat ke pemedis hahahaha ba tandu baru ahhh sayau ka alang2 - bujik indai dara tu nadai pemerani ( cukup buyan - ti nadai tau ngambi engi indai dara pemuyan ia hahahaha_

    ReplyDelete