Monday, October 11, 2010

Cosmetic Surgery

"Ny,nuan dulu ngaga idung mancung,ila aku nitih."ko kawan aku siko madah asuh aku maia kami ke berandau ba Kedai Kopi 2020 pagi tadi.
"Hahaha!Enggai aku..enda ibuh enggau begaga ke idung mancung,asal gerai."ko aku.

Au,sayau aku ke idung tu..baka jambu ai ke di  belah dua shape idung aku..tak nadai pemanah meh tudah idung tang nyamai endar empu idung aku tu..nyamai enseput laban besai. Hahaha!! Ambo aku kita ke manchung idung & mit,bisi ka pedis agi enseput laban passage nya narrow alai angin mansa. Hahaha!
Maia aku ba boarding school di England "long time ago in Bethlehem"munyi ko bala anak petunggal,bala anak urang putih madah "You look cute with your button nose." Kati ko enda cute di peda sida,idung aku aja ke nyelaie..semua manchung magang,semina indu cina siko ari HongKong ke bisi penyek mimit idung iya. Bala indu thambi manchung ga idung.
Kebuah aku ke becerita pasal ngaga idung nya laban maioh urang diatu nyu nyelaie gamal..nyu bisi kembai gamal sida. Bai aku ke seredah,aku nanya kawan siko beberapa taun ke udah meda mua iya baka ke sop,nya iya madah  iya bisi betuchuk mua muai kedut sebelah mata & ngasuh idung mancung. Diatu maioh beauty salons ditu ulih ngaga utai baka nya. Enggi iya bebayar RM6K tang enda manah peda aku,baka ke sengat indu utai belama gamal iya. Bajik agi iya sebedau iya ke betucuk mua iya suba.
Tusah diri ga dinga aku bala ke udah bisi nyegul ke 'tulang" kena  ngaga "bridge" idung ngasuh nya manchung...sida ka bejimat maia ngensing ke insak tau ke bekasi enggai ke tulang idung/bridge nya tekinsit. Ti nya tekinsit,ni enda simbing gamal idung.
Nya meh cerita.....biar idung penyek,asal gerai!

2 comments:

  1. dah ki nikkkkk kik chukkkkkk sigi enda meh aku engau urang bansanya nambah ke nadai $$$$ - enda nakal engau urang ngetat ke pemedis, bula ti ngumbai nya enda pedis. umbas meh nangka pemajik ke udah digaga sida apai indai engau Tuhan - enda alah laban ukum alam munyi ko laut ti ketegal kenda bajik tauka balat keredut ba mua sida laki ka ngiga bini baru, kapa nya enda bebini baru deh ia ga bisi utai danjung.

    ReplyDelete
  2. Ka duit se raga, enda meh aku enggau org betucuk idung mancung, baka trend org kemaia ari tu, nyau semaka magang gamal sida iya, enda salah baka kitai ke meda bala sida Albino, Down Sydrome, ti semak laki ka nguntikss nyau meh enggai laban saru, sigi kitai ke penyek idung tu meh di pilih sida iya, laban mua kitai Ori...minta ampun ti jako enda manah di dinga orang.. aku munyi ko wai Sebugey, ka jaie gamal, janji gerai.

    ReplyDelete