Monday, November 1, 2010

going "gaga" over daun ubi...

I'm not very much into vegetables be they sayur urang putih or sayur kampung/rumah panjai laban ari mit endang enggai makai sayur. Nasib ga bala anak enda nitih ke aku enggai makai sayur.  Sayur ke deka dempa aku iya nya timun or sayur sawi. Ba iya enda entu ringat ti enda di ampit ke urang sayur. Tiap kali ti bala bisi beserumpu makai bebai ke menu daun ubi,aku alu nyelingut laban bala kawan gaga endar ti di sebut ke belauk daun ubi.
"sombong Iban"ko laki Sebugey. Ukai sombong tang ari mit,kala ninga niang aki aku besebut ke daun ubi tau ngasuh pedis pala,alu ari nya nadai belandik belauk daun ubi. Itulah sebenar cerita nya!
 Tang buah ubi...semadi buah ubi nadai dempa. Tu buah ubi di beli ba tamu,nyamai amat gulai enggau gula apong. Tu nyu muka cerita maya agi mit biak suba,laban aki & ini aku ke rajin,nadai entu suntuk utai dempa kami. Buah ubi peneka ngali..macam gaya di panduk,di goreng. Bisi sekali bala kami duduk nunga buah ubi baru mansau & se tin gula apong. Ukai main bala kami gaga,makai,becerita maya nya.Makai punya makai,nyu ka abis gula apong di culit. Penudi endar aku ngepas tin gula apong...STOP!...nama tu? Apuuuuu!!!peda aku tak siko bangkai cicak nyu tekering ba baruh tin gula apong. BLUEEEEEKKKK!!
Bala kami nyu tekuak ngasuh diri muntah,ngambi ke buah ubi & gula apong nya keluar ari nyawa. Apu...amat kurang endar pemeresi gula apong. Anang macam-macam kitai.
 Menu saritu selain ari daun ubi goreng iya nya perut ngot gulai nenas. Lama enda manduk lauk tu...tu ka aku belauk tu. Hehehe!!! Cerita kena merindang kita meh tu....
Daun ubi udah di intu tang nganti Quality Controller pulai kerja ngecheck ti tu halus enough di pulas sebedau manduk. Enda main tutuk..main pulas,daun ubi tu. Tadi bisi udah manduk daun ubi;dah abis. Tu ka manduk baru,nyamai ko seduai menyanak.

Udah berapi kita,wai?

No comments:

Post a Comment