Thursday, November 4, 2010

Rumah Asap @Smoke House,Emart,Tudan.

 Bala kami sida kawan udah besemaya ka nguji makai tunu ngot ba Traffic Lights Pujut Corner lemai lagi. Stall nya di empu indu siko ke benama Ajik Gelau.

"Sepuluh ringgit siko kitai nyua ke duit."ko aku.
"Enda cukup RM10/- siko..nadai utai dempa ti RM10/- siko."ko Puteh.

Udah aku ke ngambar sign board tu baru aku nemu rega tunu ngot. Ya,di kira se kilo...pama diri peda aku...hehehe!!!

Tak maioh penatai meh bala ke bejual tunu jani ba Emart. Bisi datai ari Katibas,Song,bisi ari Nanga Tada,bisi meh nya ari Sungai Gaat,Balleh,Kapit.....

Semua ngiga pengidup.......




Aku bisi mai kamera maya aku ke lepak ngagai Emart kemari,nya aku ngambar signboards ke bisi begantung ba Rumah Asap. Aku alu bedau kala nguji utai di tunu urang ditu laban selalu salah maya ti aku ngagai Emart. Bisi ari ila,ka aku nguji kia.

Rindu ga meda bala kitai Iban nyual nemu amat bebisnis nunu utai baka tu.

No comments:

Post a Comment